top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תnati danor

10 טיפים חשובים לבניית פרופיל לינקדין

עודכן: 23 במאי 2021

  1. תמונת פרופיל מקצועית- השתמשו בתמונה שמשדרת רצינות ואמינות. לבשו ביגוד הולם, תסרוקת מסודרת ,עם טוטאל לוק של מישהו/י שמעסיקים ישמחו לקבל אצלם במשרד. מומלץ להימנע מתמונות שלכם בחוף הים, בחופשה מתאילנד-את אלו תשמרו לפייסבוק או אינסטגרם. בכל זאת, מדובר בפטפורמה לחיפוש עבודה, וחשוב למתג את עצמכם כאנשים רציניים. הימענו מתמונות "צוותיות", שלכם עם עוד אנשים.

  2. כתבו את הפרופיל באנגלית בלבד- זוהי השפה הרשמית במדינת לינקדאין. אנחנו יודעים שזה מצריך חשיבה והשקעה בניסוח ובפרטים הקטנים, אבל מדובר בפטלפורמה בינלאומית, גלובאלית, ויכול להיות שיפנו אליכם מגייסים מחו"ל, ולכן חשוב שיהיה ניתן לאתר אתכם, וליצור קשר, בקלות. לא מתנסחים היטב באנגלית? הסתייעו במומחים לכתיבת פרופיל לינקדאין באנגלית, כאלו עם אנגלית נייטיבית (אהמ אהמ).

  3. טייטל- חשבו על טייטל (באנגלית כבר אמרנו?) שמשרת אתכם הכי טוב. בין אם אתם עורכי דין, הייטסיקטים, תחשבו על התפקיד אותו תרצו לכתוב. תמציתי וברור.

  4. צרפו חברים והגדילו את מאגר החברים- האלגוריתם של לינקדאין עובד כך, שאם למישהו יש למעלה מ500 חברים, הוא נחשב כלקוח "פעיל" ועל כן יטורגט יותר, יהיה זמין למגייסים, ויעלה בחיפוש בקלות. השתדלו לצרף כעשרה אנשים מדי יום, גם כאלו שאתם לא בהכרח מכירים.

  5. כתבו את ההשכלה והניסיון התעסוקתי שלכם באופן תמציתי וברור. אין צורך לכתוב מגילות, אלא לכתוב בנקודות קצרות מה עשיתם עד כה. אם למדתם במוסד אקדמי מוכר- תוכלו לבחור אותו מתוך רשימת הרשימה הדיפולטיבית. לגבי ניסיון תעסוקתי- כתבו באופן ברור במה עסקתם, איזה סוג לקוחות ניהלתם, פרויקטים מעניינים עליהם עבדתם וכו'.

  6. התנדבתם? מעולה! מוזמנים לכתוב זאת גם. יודעים לדבר בשפה נוספת? מצוין. ישנן רובריקות ייעודיות לשפות נוספות, פעילויות. חשוב שמגייסים יוכלו לדלות כמה שיותר מידע עליכם. גם קורסים והכשרות נוספות, זו דרך מצוינת לבלוט בשטח.

  7. פרטי קשר- אל תשכחו להוסיף את פרטי הקשר שלכם, כדי שיוכלו ליצור עמכם קשר בקלות.

  8. בקשו מחברים, מכרים, או קולגות שלכם, לתת בוסט לכישורים שלכם על ידי פיצ'ר נהדר - Endorse.

  9. אם יש לכם תמונות רלוונטיות- מוזמנים להוסיף ב"הוספת מדיה". למשל, תמונות שלכם מרצים, בכנסים מקצועיים ועוד.

  10. טיפ אחרון- סיימתם לערוך? מזל טוב! תצעקו לעולם ולמגייסים/הד האנטרים בעיקר, שאתם מחפשים עבודה. ניתן לפתוח את הפרופיל, כך שיראו התראה שאתם בתהליך חיפוש עבודה.


7 צפיות0 תגובות
bottom of page